Teema 10: Võrkude rikkusː vabast tarkvarast vaba kultuurini

     Kunagi varem ei ole ma eriti uurinud häkkeri sõna tähenduse. Vaadates palju IT-ga seotud filme, näiteks selline klassika nagu 'Hackers' 1995a., olen ma terve elu suhelnud "häkker" sõnale selliselt et see iseloomustab inimest kes tegutseb väljaspool seadust, tungib teste arvutite sisse info hankimiseks. Peale raamatu  "How To Become A Hacker" Eric S. Raymond autori oma lugemist, olen ma oma teadmisi täiendanud ja suhtlemist muutnud. Need keda ma häkkeriks pidasin on hoopis "kräkker". Nüüd uue pilguga vaadates "häkkerite" peale seoses raamatu sisuga, tunnen heameelt selliste inimeste pärast, sest mulle on lähedane "häkkerite" suhtumine asjadesse. Samuti meeldib asju uurida, otsida probleemide lahendamist ja heas mõttes piiride ületamist . Nagu raamatus on toodut näide spordi kohta, olen kunagi ka mina võistlus spordiga tegelenud ja pühendumise harjumus on alles jäänud. Sain aru et olen ühe jalaga juba astunud "häkkeri" saamise tee peale ja tegelikult see on hea ja motiveeriv tunne.

Peale lugemise lõpetamist, kogusin ma hulk kasuliku infot, sealhulgas ka veebilehti mida saab lisaks uurida. Antud sammud häkkeri saamiseks on konkreetsed ja informatiivsed. Nende seast leidub ka tavaelu jaoks kasuliku soovitusi, nagu inglise keele õppimine.

Kokkuvõttes on see asjalik ja vajalik kirjandus kui IT nii ka lihtsalt uudishimuliku inimesele. Selle lugemine oli meeldiv ühe õhtu ajaviide.😊

Viited:

https://www.kakupesa.net/hacker/

Comments

Popular posts from this blog

Teema 5: Tarzan suurlinnas: võrgusuhtluse eripäradest

Teema 15: Eetika ja IT

Teema 12: Inimese ja arvuti suhtlus, ergonoomika ja kasutatavus